Islas Ballestas

23 april 2016 - Paracas, Peru

Vanochtend ging de wekker om kwart over 7, zodat we op tijd waren voor de boottocht naar de Islas Ballestas. We voeren eerst langs het schiereiland van het nationale park, waar Bob Ross het plaatje had kunnen maken: blauwe oceaan, scherpe witte kliffen en daarboven een woestijn met heuvels van groen, rood, geel, zwart en wit, allemaal keurig geblend. De eilanden zelf waren erg tof. Zeeleeuwen, pinguins en ontelbaar veel vogels waren prachtig zichtbaar vanaf de boot. Als je goed oplette, zag je ook zeesterren en krabben van onmogelijke kleuren en formaten.

Nu eten, uitchecken en op het strand liggen tot de bus naar de volgende stop gaat: Ica. :)

1. Fre3k:
    23 april 2016
    Gaaf!!!
    Enne, Laurien, hoewel je je record dagboekschrijven al hebt verbeterd, volhouden, hoor. Het is leuk om te lezen :-)
  2. Minka:
    23 april 2016
    Ohhhhhhhhhhh wat gaaf!!!
    Super dat je me belde, en wat een mooie foto's
  3. Oma Doorduyn:
    Leuk verslag, mooie foto's. Geniet allebei. Liefs oma
  4. Sonja en Karl:
    24 april 2016
    Wow, wat leuk om zo jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken en te zien dat jullie volop genieten, twee dappere meiden in een schitterende compleet andere omgeving.
  5. Emmy D:
    24 april 2016
    Leuk, Lauren. Heb de eerste verslagen inmiddels ook gelezen. Vanaf nu ga ik je blogspot bijhouden. Jij hopelijk ook
  6. Opa en oma van Duin:
    24 april 2016
    Als jullie nu al zo genieten<wat zal er dan nog allemaal tezien zijn de komende tijd>
  7. Eva:
    24 april 2016
    Bedankt voor alle lievere reacties!