Huacacgina, Peru

27 juni 2016 - Ica, Peru

Ik heb gisteren 25 uur in de bus gezeten. Scheelt een hoop geld en ik hou niet heel erg van vliegen. Verder wilde ik nog naar Huacachina. Laurien en ik hadden deze tijdens onze reis door Peru overgeslagen, maar veel andere reizigers die ik tegenkwam raadden mij toch deze tussenstop riching Lima aan. De grensovergang ging vrij vlot. Ik was sanen met een non uit Bolivia die mij hielp met de formulieren. Het is namelijk niet altijd duidelijk wie welke formulieren moet invullen en wat waar hoort te staan. In Puno overgetapt op een andere bus.Ik was alweer vergeten dat busmaatschappijen in Peru het leuk vinddn om gewelddadige films op te zetten. Avondeten in de bus kwam pas rond 21.30 wat vrij vervelend was, maar nog erger was de horrorfilm die keihard in het spaans op stond tot laat in de nacht. Een bokdfilm werd alweer vanaf 6u `s ochtends opgezet. Twee jongens uit Amsterdam stapten samen met mij in Ica uit en we hebben samen een taxu genomen naar Huacachina, esn oase in de woestijn. Vandaag was het heerlijk weer en ik heb de hele dag bij het zwembad gelegen. Morgen ook weer, maar `s ochtends wil ik een zandduin oplopen en ik ga in een. zandbuggy de duinen op en met een sandboard weer naar beneden. Ondertusse nog 4 dagen te gaan welke ik hier en in Lima zal doorbrengen.
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Saskia:
    27 juni 2016
    Wauw dat klinkt wel gaaf zeg ,al zou die lange busreis niks voor mij zijn
    Inclusief eten in een bus?
    Geniet nog hé
  2. Minka:
    27 juni 2016
    lekker aan het zwembad met een boek! Veel plezier vandaag, lijkt me echt gaaf (klinkt een beetje als snowboarden)