sandboarding en buggy

28 juni 2016 - Ica, Peru

Gisteren was het wat bewolkt, maar nog steeds warm. De tour was geweldig. De sanbuggy crossde met een hoop geraas door de duinen. Net een achtbaan. We zijn drie keer op een board naar beneden gegleden wat best wel hard ging. De zonsondergang was prachtig, terwijl ik bovenop de buggy zat. Vandaag blijf ik nog een dagje bij het zwembad en dan ga ik morgen naar Lima

1. Oma Doorduyn:
    28 juni 2016
    Een van de laatste belevenissen denk ik. Ik verheug me op je bezoek. Liefs oma
  2. Saskia:
    28 juni 2016
    Heerlijk he ,zo naar beneden razen .
    Geniet nog even !!!
    Groetjes uit boskoop x
  3. Sonja en Karl:
    28 juni 2016
    Hallo Eva, geniet nog met volle teugen van de laatste daagjes en voor daarna alvast een hele voorspoedige thuisreis met als bagage een schat aan ervaring, leuke herinneringen en onwijs veel te gekke dingen die je hebt gezien en ondernomen: Globetrotter!!
  4. Annelies:
    28 juni 2016
    Hoi Eva, We hebben genoten van je blogs. Wat een geweldige reis heb jij gemaakt.
    Het verhaal over de kapotte nachtbus deed ons denken aan een vergelijkbare situatie die Jaap en ik ooit lang geleden op Java hebben meegemaakt.
    Geniet van de laaste dagen. Een hele goede terug reis.
    Hartelijke groeten, Jaap en Annelies
  5. Sonja en Karl:
    29 juni 2016
    Hallo Eva, we hebben genoten van je reisverhalen, fijn dat je ze hebt willen delen en ons door jouw ogen een kijkje hebt gegeven in de wondere wereld van reizen door Peru en Bolivia. Dankjewel! Groetjes en doei