cusco

23 mei 2016 - Cuzco, Peru

De laatste dagen is er even geen update meer geweest omdat laurien ziek was/is. Vanavond ga ik met een nachtbus naar La Paz, Laurien gaat morgenochtend met het vliegtuig naar huis via Lima.

1. Oma Doorduyn:
    23 mei 2016
    Laurien beterschap en behouden thuiskomst.bedankt voor je reisverslagen.Eva, wel even wennen. Blijf voorzichtig en geniet. Liefs. Oma
  2. Fre3k:
    23 mei 2016
    Wat een pech Laurien. Hopelijk knap je snel weer op. Ik hoorde gisteren van Jaap dat je ziek was en ik heb vandaag veel aan je gedacht. Goede thuisreis en tot ziens in Nederland.
    Bedankt voor je goede zorgen Eva, geniet van het vervolg van je reis en pas goed op jezelf.
  3. Sonja en Karl:
    23 mei 2016
    Hè jakkes, wat vervelend dat je reis zo moet eindigen Laurien, hoop dat je ondanks het wat minder prettige slot toch terug kunt kijken op een te gek avontuur, wens je een vlotte thuis reis en Eva voor jou nog heel veel plezier op de tweede helft van je reis, nu je helemaal op jezelf bent aangewezen. DAppere meiden allebei!
  4. Annelies:
    Lieve meiden,
    Eva veel dank voor de goede zorgen voor Laurien.
    Nog een hele fijne reis gewenst. Pas goed op je zelf en ga lekker genieten. Heel veel plezier.
    Lieve Laurien knap snel verder op en een goede reis. Tot woensdagmiddag op Schiphol.
    Liefs,
    Annelies
  5. Opa en oma van Duin:
    24 mei 2016
    Wat jammer dat Laurien niet fit is en haar reis zo eindigt.Hopelijk knapt ze gauw weer op.En nu jij alleen verder Eva !! Wensen je een fijne voortzetting van de vakantie
  6. Minka:
    24 mei 2016
    Heej meiden, Wat ontzettend balen voor jullie dat Laurien ziek is. Ik hoop voor je dat de terugreis een beetje voor je te doen is. Eva, blijf je de blog nu alleen bijhouden? Zou wel super zijn. Het zal wel wennen zijn alleen, na zo'n tijd samen te zijn geweest. Ik hoop dat je onderweg nog leuke mensen tegenkomt. Hoe is het reizen met zo'n nachtbus? Heel veel liefs en een dikke knuffel
  7. Eva:
    26 mei 2016
    Ja ik denk wel dat ik de blog blijf bij houden voor zo ver mogelijk. Nachtbussen zijn niet heel fijn, maar je hoeft geen dag apart te nemen voor reizen en daarnaast nog eens een hostel te betalen. De meeste bussen hebben redelijke stoelen en voldoende plek.