torro torro - cochbamba

17 juni 2016 - Cochabamba, Bolivia

Om 6 uur `s ochtends hebben we een grote tourbus genomen terug naar cochabamba. Deze duurde zo`n 7 uur. Ik ben nog 1 nacht in cochabamba gebleven. Er is een groot beeld van jesus christus boven op een heuvel naast de stad waar je met een skilift naartoe kan (je kan ook de trappen op, maar die weg schijnt niet veilig te zijn). Boven aangekomen heb je een mooi uitzich. over de stad. Om 16u heb ik een rondleiding gehad door een cultuurcentrum. Het was een huis, oorspronkelijk bedoeld om in te wonen maar de eigenaar overleed toen het huis net zo goed als af was. Het rijke Bolivia had schijnbaar een Europese fase. Iedere kamer in het huis was in een andere Europese stijl gebouwd en versierd. Nu wordt het huis gebruikt voor concerten en culturele workshops. Als laatste ben ik nog naar een medisch historish museum geweest waar ze een hoop oude medische apparaten lieten zien.

1. Oma Doorduyn:
    17 juni 2016
    Ben weer helemaal "bij" wat het lezen van je reisverslag betreft. Woorden schieten te kort. Wat beleef je spannende en schitterende momenten. Liefs oma xxx
  2. Saskia:
    18 juni 2016