nazca vliegtuigje

24 april 2016 - Nasca, Peru

vandaag gaan vliegen met een klein vliegtuigje. er pasten 8 mensen in he. vliegtuig incl twee piloten. natuurlijk moesten we niet overbeladen raken dus we werden eerst gewogen. zoals al werd gewaarschuwd zijn onze magen een aantal keer rondgedraaid.de lijnen waren kleiner dan verwacht maar nog steeds ontzettend cool om te zien. Laurien was naderhand nog steeds ontzettend misselijk dus die is nu nog in het hostel. ik ben net over een marktje gelopen. iedereen blijft je aan en na staren, alleen omdat je een blanke vrouw bent of ook omdat ze zien dat je een camera etc bij je hebt? ik weet het niet. wat nog wel interesant is, is dat op alle reclame/billboards blanke mensen worden afgebeeld.
nu ontzettend veel honger dus een restaurantje ingelopen. dus daar zit ik nu, in nazca, met een lekker stuk vlees :). later vandaag een nachtbus naar arequipa.

1. Fre3k:
    24 april 2016
    Sterkte Laurien, beterschap, je bent wellicht erfelijk overbelast. Ik heb 2 keer in mijn leven in een friemelvliegtuigje gevlogen en ik had beide keren nog dagen daarna last van mijn maag en verstoord evenwicht. Maar jullie beleven en zien wel van alles. Groetjes!!!
  2. Annelies:
    24 april 2016
    Lieve meiden,
    Wat hebben jullie al een hoop beleefd. Leuk om de foto's nu al te zien.
    Dikke kus,
    Annelies