el fuerte

12 juni 2016 - Samaipata, Bolivia

Dit is alweer 3 dagen terug maar ik zie dat de app nog niet up to date was. Vandaag naar El Fuerte gelopen. Des te hoger ik kwam, des te meer mist e. was. Ik hoopte dat er nog wat van he. fort te zien was met deze mist. Het liep verder omhoog dan ik gedacht had. De ruines waren gelukkig nog wel te zien. Het zouden ruines zijn van de Incas. Terug lopen ging een stuk sneller omdat dit voornamelijk bergaf was. Hierna ben ik naar een zoo/refugio gegaan. Hier. werden dieren opgevangen die zorg nodig hadden. Aapjes, papagaaien, schildpadden, toekans. Heel erg leuk om te zien. Er heeft zelfs nog een aap op mijn hoofd gezeten!

1. Sonja en Karl:
    13 juni 2016
    Mist zorgt weliswaar voor een extra mysterieuze sfeer, het is natuurlijk wel balen als je door de mist minder van de omgeving hebt kunnen zien! Een aap op je hoofd, zijn daar foto's van , dat is alweer een bijzondere belevenis naast alle andere te gekken avonturen die je tijdens deze trip beleeft.
  2. Martin:
    13 juni 2016
    even paar flauwe pap grapjes:
    - toch verrassend dat terug naar beneden makkelijker ging
    - er zat ook een aap onder de aap
  3. Eva:
    Hoi,
    Ja er zijn foto's van. De kabel van mijn camera werkt echter niet dus dat is ietsvoor thuis
  4. Oma Doorduyn:
    15 juni 2016
    Het blijft spannend. Hopelijk was het een aapje en geen aap. Tot volgend verslag. Oma xxx