Vanaf morgen: trektocht Cola Canyon

26 april 2016 - Arequipa, Peru

We hebben vandaag de dag doorgebracht in Arequipa. Na een busreis vanaf Nasca kwamen we enigzins brak aan in Arequipa. Deels vanwege het gebrek aan bed, zoals Eva al omschreef: die nachtbussen zijn niet gebouwd voor Hollandse lengtes, deels omdat we om half 6 's ochtends aankwamen. Vandaag op ons gemakje door de stad gelopen, het klooster en de markt bekeken(erg mooi en leuk om te zien), watervoorraden van lokale supermarktjes geplunderd, wat banken bezocht en natuurlijk de tocht door de Colca Canyon geboekt. We gaan deels met de bus, deels lopend. Zoals Eva al zei: de komende dagen even waarschijnlijk geen WiFi, dus ook geen foto's of blog. We ronden nu maar eens af, in de hoop om morgen minder gebroken te starten dqn vandaag, al ben ik een beetje sceptisch: de wekker gaat namelijk al om kwart voor 3!!!

1. Fre3k:
    26 april 2016
    Veel plezier met de trektocht. Dat maakt ons een tikkeltje jaloers. ¡Que lo disfrutéis!
  2. Opa en oma van Duin:
    26 april 2016
    Zo te lezen is het wel pittig voor jullie de laatste dagen!!En ook wel zeer afwisselend.
    Hoe is het met de temperatuur,is het een beetje te dragen?
    Veel plezier en hou je goed!
  3. Martin:
    27 april 2016
    He dames,
    ik heb net in 1 ruk alle verhalen gelezen; al een hele week erop; al flink aan de sjouw geweest en hoop mooie dingen gezien; geniet van de mensen, steden, dieren, natuur, zee .....